1.403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

FI lampe og udstødning (genop.) FI lampe og udstødning (genop.)

Hej igen MCG

Jeg skrev for ikke særlig lang tid siden et emne om min cykel og dens udstødning. Men jeg fik aldrig afklaret sagen og prøver derfor igen på en frisk.

Jeg har en Kawasaki ER-6N årg. 2006.
Den er pt droslet til 48 hestekræfter og står med standard udstødning.

Da jeg købte cyklen var der en anden udstødning på, men efter jeg kørte lidt begyndte FI lampen at lyse konstant. Jeg kørte på værksted og de fortalte noget omkring luftmængden og en tilsodet lambdasonde.

MEN, jeg vil meget gerne have den udstødning på igen, men vil selvfølgelig ikke skade motorcyklen.

Kan I på stående fod fortælle om det vil have større betydning, eller skal jeg prøve at vende den med værkstedet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FI lampe og udstødning (genop.)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #1   18. apr 2014 Efter min bedste overbevisning sker der intet ved at smide den udstødning på, og ud fra den temmelig vage forklaring som værkstedet har givet dig, ville det ikke være et sted jeg satte mine ben igen.

Fejlen er man nødt til at udlæse for at vide præcist hvad der er galt. Når der kommer en FI indikator, betyder det at der er en fejl, som ikke nødvendigvis er FI (Fuel Injection) specifik. Hvis det f.eks er fordi de ikke monterer lambda sonden i den nye udstødning, er det en årsag til den melder fejl.

• #2   18. apr 2014 Men jeg tænker bare at når det kun kommer når den er droslet, har det så ikke sandsynligvis noget at gøre?

Jeg er bare bange for at den laver rod i det mekaniske.
    Men lyden er så meget bedre! smiley

Kommentér på:
FI lampe og udstødning (genop.)

Annonce