FI lampe og udstødning (genop.) FI lampe og udstødning (genop.)
Hej igen MCG
Jeg skrev for ikke særlig lang tid siden et emne om min cykel og dens udstødning. Men jeg fik aldrig afklaret sagen og prøver derfor igen på en frisk.
Jeg har en Kawasaki ER-6N årg. 2006.
Den er pt droslet til 48 hestekræfter og står med standard udstødning.
Da jeg købte cyklen var der en anden udstødning på, men efter jeg kørte lidt begyndte FI lampen at lyse konstant. Jeg kørte på værksted og de fortalte noget omkring luftmængden og en tilsodet lambdasonde.
MEN, jeg vil meget gerne have den udstødning på igen, men vil selvfølgelig ikke skade motorcyklen.
Kan I på stående fod fortælle om det vil have større betydning, eller skal jeg prøve at vende den med værkstedet?
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
Fejlen er man nødt til at udlæse for at vide præcist hvad der er galt. Når der kommer en FI indikator, betyder det at der er en fejl, som ikke nødvendigvis er FI (Fuel Injection) specifik. Hvis det f.eks er fordi de ikke monterer lambda sonden i den nye udstødning, er det en årsag til den melder fejl.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 240
Jeg er bare bange for at den laver rod i det mekaniske.
Men lyden er så meget bedre!
FI lampe og udstødning (genop.)